My Baby Is Gone

Nu är jag en BMW fattigare. Ringde till älsklingen men han var upptagen och ville ringa tillbaka... så brukar han säga om han står med nån kund på jobbet men ja fick ett puss nu så jag förstod att han inte var på jobbet. Nu ringde han tillbaka och meddelade att vi har en parkeringsplats mer på gården. BMWn är nu såld men stannar i Piteå :)

Jag är goode så nöjd faktiskt då jag fick det jag ville ha för bilen. Det som den låg ute för. Alltid brukar folk vilja pruta flera tusen men icket. De fick istället med draget som vi aldrig har monterat på bilen. Min pärla kommer alltså att vara borta då jag kommer hem från jobbet så det blev ingen "sista" tur för mig i den :P

Grattis till de nya ägarna!! En fin bil har de skaffat sig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0