Mollsan Mys

Har inte kunnat hålla mig hemma och på soffan hela kvällen. Jag mår alltid bättre på kvällen så då när jag känner mig bra och rastlös måste jag göra nått så det blev att vi lastade bokhyllan från vardagsrummet på pickupen och körde de 150 metrarna ner till kusin Louise och Molly. Har fått pussa och krama på mitt älskade kusinbarn Molly och druckit två koppar kaffe med Björn. Alltid lika trevligt att umgås med dem. Det är så otroligt uppskattat att ha släkt som är som bästa vänner som grannar. Idag så blev Molly extra glad då hon fick en bokhylla i hennes nymålade lekstuga :)
Lillfialottan blev dock rejält trött vid 20 tiden så bums i säng med henne och hemgång för oss och intag av soffläge igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0