Garaget Några Timmar

Efter middagen drog jag och älsklingen ner till garaget. Jag hade egentligen tänkt hjälpa han en stund och sedan gå på en kvällspromenad men timmarna bara flög iväg så strax efter tio var vi klara. Jag har dammsugit all sand som vart kvar efter blästringen och sedan har jag kittat. Mina händer är alldeles ömma efter att jag nypit på sillikonsprutan så i morn har jag säkert blåsor. Har hunnit kitta under bilen hela delen bak, hjulhusen och fram till mitten av karossen.. två tuber gick åt och nu kankse det bara är kvar tre tuber att göra. Det får bli nån annan kväll :)
Älsklingen har hunnit måla hela motorrummet och inre framskärmarna så nu börjar det verkligen ta sig. Så roligt!! Snart sitter bak och framvagn där igen och denna gången för att stanna, den behövs inte tas ner nån fler gång :)

Här ser ni vad vi arbetat med ikväll :)



Promenaden får jag ta i morn istället. Det blir gymet direkt från morgonen och klippa gräset sen innan stranden med Misa. Alltså en tidig morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0