Blixtar Och Dunder

Fy fasen vad det har åskat här på morgonen. Vi steg upp strax före sju och då frågade älsklingen om jag hört att det har mullrat lite men icke hade jag det.. men två sek senare så öppnade sig himlen. Åskan var verkligen rakt åvanför. Nästan så att mullret kom före blixten. När den är så nära kan jag tycka att det är lite obehagligt och inte mysigt längre. Så det var bara att dra ut alla sladdar och sitta i ett tyst hus och bara lyssna till Tors hammare som slog. Katterna var smått galna. Baggis ville ut, trodde han, men då han kom ut på bron och det small till flög han i luften och var snabbt inne igen :)
Åskan har i alla fall dragit förbi nu och solen börjar tränga igenom molntäcket. Kvällsjobb för min del idag så på morgonen har jag hunnit vara och träna på gymet. När jag kom tillbaka så tyckte grannen att jag var nu morgontidig. Men ska man hinna nått så kan man ju inte sova bort halva dagen. Jag har blivit alldeles för lik min pappa kände jag då :P


Kommentarer
Postat av: Cassie

man kan inte kommentera inlägget om hårfärgerna, men den sista bilden, de håret var riktigt tjusigt! :D

2010-07-25 @ 23:40:05
URL: http://caslie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0