Turkosa

Jag är ett fan av färgen turkosa. Det kan variera jätte mycket i ljusstyrka, kontrast osv men allting i turkosa faller jag för handlöst. Igår kväll när jag satt och läste massa bloggar hamnade jag på en sida som säljer färgade linser så vips hade jag hittat ett par turkosa linser som jag längtar tills de kommer hem :D
Brukar ha färgade linser ibland men nu är det jätte länge sedan jag hade det så det bli roligt att prova igen. Valde utan styrka just för att kunna ha linserna även med glasögon på och jag behöver ju inte glasögon konstant. Om själva formen på linsen passar mitt öga ska jag nästa gång köpa med min styrka på dem, men just nu älskar jag mina brillor så jag har dem gärna på näsan :)

Ni får kanske se sen då linserna kommit hur de funkar och om jag fick någon annan färg på ögonen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0