Plugga Ideér För Slutfoto och Dragqueen

I morgon åker jag till Ume. Ska redan i morgon visa upp våra ideér för slutfotot så idag blir det att sitta och rita och försöka få ihop detta :) Ska börja fundera på hur min dragqueen sminkning ska se ut också. Den ska göras på lördag och jag hoppas att Lars är ledig så han kan sitta ner i modell stolen igen =) Annars måste jag ragga en ny man att göra om till kvinna ;)

Inför söndagen behöver jag en kvinnlig modell som ska fotograferas i svart/vit foto. Måste börja kika runt om det är någon so har möjlighet att komma till skolan och slå sig ner i stolen en timme innan det är dags att stå framför kameran :) Någon sugen??

Nu så sitter vi och äter av gårdagens godis. Tror jag ska gå och göra frukost istället....


Kommentarer
Postat av: Lea

jag är så klart sugen...men vet inte om jag vågar;P

2010-01-06 @ 15:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0