Nodo afton

Ska äta en tacopaj alldeles strax till middag. Har återfått lusten att laga mat då all mat verkligen är god och uppskattas. Skönt!
Efter maten blire att åka in till stan och sitta på Nodo och surra med en massa tjejkompisar. Vet egentligen inte vilka vi blir men det brukar alltid bli trevligt! Gott med en latte eller något gott thé också :)

Har nyss fårr hämta Beghera ute på baksidan. Han stod ett tag på bron och skrek för att han ville in men jag tyckte han kunde vara ute tio minuter i alla fall men då kom han på altanen på baksida och ställde sig och skrek så då stod jag inte ut längre...men då när jag ska släppa in han så fattar han inte att jag står på framsidan och ropar så han sitter och gallskriker på baksidan tills jag gick bak och visade mig, då först fattade han att han skulle få komma in på framsidan. Knäpp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0