Ledins Vitamin fasta

Jag och mamma kör tillsammans men jag ligger en dag i förväg. Vi fastar i 6 dagar och har sen upptrappning, innan hade vi nertrappning. Det innebär att vi inte äter någon mat men dricker dessa drycker som tex plommonjuice, vitaminjuice, grönsakskur, grönsaksbuljong och en massa ört thé. Just nu är jag inne på min andra dag helt utan mat och det har gått bra hittills. Just i denna stund kurrar magen nå fruktansvärt och jag har dessutom haft Oturen med att vakna upp och ha inlett lingonveckan. Magsmärta och allmänt hemsk vecka samtidigt. En chokladbit är aldrig fel då man har mens men nu jävlar kör vi hårt. Tar jag mig förbi morgondagen ska det bara börja gå bättre och bättre. Hungerkänslorna ska försvinna efter ungefär tre dagar och man ska börja få en otrolig energi. Nu ska verkligen alla slagg produkter lämna denna kropp och förhoppningsvis hålla sig på avstång ett tag ;)

Vart med min Misa ikväll och har sett Spårlöst. Spännande och alltid lika förlösande då de äntligen får träffa sina förälldrar.
Nu ska jag gå och lägga mig så att jag slipper vara hungrig :P


Kommentarer
Postat av: Lea

du är duktig du, jag måste nog körpa på nå sånt jag med...du måste skriva hur det går för dig!

2010-01-19 @ 14:22:35
URL: http://lindkvistlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0