Längtan

För de som känner mig vet att jag är galen i glass. Jag äter hellre glass än godis eller annan efterrätt (en efterrätt behöver inte vara avancerad till mig) så gick jag ju och gjorde det dumma precis innan jag skulle börja fasta. Jo jag köpte ett paket gammeldags vaniljglass och en liten tub noisette. Vi brukar aldrig ha noisette hemma men jag köpte det för att överraska älsklingen då han kom hem från sthlm men det blev aldrig att vi åt av det så hela tiden jag har fastat har jag vetat att den goda glassen funnits i frysen och noisetten i kylen. Såå i går kväll, då jag ätit mat i två dagar, tyckte jag att jag var värd att få smaka av den goda glassen så jag åt en liten liten bit glass med noisette och OJ så gott det var!! Men jag orkar verkligen inte mycket innan magen känns full :)

Visst vara jag värd lite glass efter sex hela dagar utan all sorts mat?! :P

Nu får det dröja ett tag tills det blir slisk igen. Ska hålla mig sund så kankse fastan inte vart förgäves. Ger ju inget om man ska proppa i sig en massa skräp på en gång och lägga på sig de kilon man lyckats få bort. Mer kilon ska bort nu men med andra metoder. Fastan kändes som en start på ett nytt liv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0