Jag Förstår Inte

Det är så många som suckar då måndagen anländer. De tycker det är en hemsk dag som aldrig vill ta slut. Jag förstår inte riktigt detta. Varför tänka så och vara så negativ till en veckodag?! Det är ju bättre att göra det bästa av den så kankse den inte känns lika tung. Visst det är 5 arbetsdagar kvar till helg men man kan faktiskt ha skoj och må bra under arbetsveckan. Bara av att tänka possitivt och glada tankar brukar det bli bättre. Sen om man har något litet mål att se fram emot under dagen eller veckan så brukar tiden springa iväg. Har jag inget planerat så brukar tiden bara flyta ihop och man har ingen koll på vilken dag man gjorde vad och då känns det som en längre vecka. För min del i alla fall. Idag var det träning jag såg fram emot, i morgon troligtvis simning och på onsdag middag i roknäs sedan klippning och färgning. Ska färga mammas ögonbryn och ögonfransar innan de ska till utlandet.

För er som inte visste det så ingick det grundläggande ansiktsbehandlingar samt brynplock och färg av bryn och fransar i utbildningen så jag har allting hemma för  att göra dessa behandlingar om någon skulle vara intresserad :)

Idag har jag jobbat och haft riktigt bra med kunder så det har inte vart en lugn stund på hela dagen. Direkt efter jobbet stannade jag i Öjebyn och möttes av älsklingen så vi tog ett pass i gymmet. Nu har vi anlänt hemma och ätit middag och sedan lite slötid framför datorn. Jag känner mig jätte duktig och är så otroligt pigg och energisk. Nu börjar jag verkligen märka av resultatet av fastan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0