Finbesök Från Göteborg

Nu är det omvända roller. Det är Mattias, Louise och Meja som ska komma och hälsa på hos oss. Det brukar alltid vara jag som hälsar på dem nere i Göteborg. De har vart här över hela julen så vi har setts redan flera gånger men de har aldrig vart hem till oss i huset så nu var det dags ;)
Så typiskt att jag är förkyld då Meka ska komma. Vill ju gosa och mysa med lilla kickan men det är inte så snällt då jag kan smitta henne. Inge skoj att flyga hem med ett förkylt barn.

Mös med Misa igår kväll framför tvn. Blev en hel del surr, lite fika och ganska mycket funderingar. Jag håller tummarna för dig Misa och hoppas verkligen att det går vägen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0