Dött På Inlägg

Nu har det vart dåligt med inlägg hela helgen.. Har vart i Umeå på utbildningen och inte haft med mig mitt mobila bredabnd då älsklingen skulle ha med det till sthlm. Då blire lite svårt att göra inlägg utan internet och utan tid. Helgen har vart fullproppad av tok roliga saker. Vi har verkligen jobbat med fantasin och haft skoj! =D Torsdagen började med att kika på massor med inspirationsbilder, fredagen körde vi igenom fantasy och Trend, lördag gällde dragqueen och barnmålningar och idag har vi haft fotolära och svart/vit fotografering.
Tackar så jätte mycket åt EC som var min modell idag. Skoj att ses då det var tok länge sedan och bli lite uppdaterad på vissa fronter :D Grattis till Maria!! :D

Kommer att komma ut en del bilder i veckan från skolan. Har haft lite krasst om tid att få ut allting men nu ska det tas tid.. Har lite tid över då jag är gräsänka hela veckan. Älsklingen är i Sthlm på kurs så det blir hela åtta dagar utan varandra.
Jag och katterna ska ta och bege oss mot sängen strax. Är ganska död efter denna helg och i morn är det åter till jobbet som gäller. Ingen sovmorgon. På tisdag kanske jag kan sova lite längre, jag har möjlighet till det men frågan är om jag inte kommer att vakna tidigt och inte kunna somna om ändå :S

Jag har fått så otroligt mycket inspiration från skolan i helgen att jag vet inte när jag ska hinna allt. Vill göra massa saker och ska maila till en massa sidor. Ska bli medlem och förhopningsvis kankse resencera lite produkter. Håller tummarna :D

2½ Men och sängen....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0