Workout

Det blev ingen simning för min del idag. Nettan skulle på ett möte så jag åkte hem efter jobbet och åt middag och sedan åkte jag och älsklingen iväg till gymet istället. Har tränat på bra ikväll och min kropp är sådär härligt trött efter en genomkörare av hela kroppen :)

Då jag hoppade av pendlarbilen i öjebyn idag efter jobbet så möttes jag inte av en rolig syn. Först och främst hade det kommit humungus med snö så jag fick plumsa fram till bilen sen var det ju lika mycket snö på bilen så jag skulle måsta sopa bilen men till råga på allt så när jag öppnade passagerar dörren för att sätta in handväskan ser jag att det är alldeles blött i sätet och det droppar från taket. AAAAA stress att få bort snön!!! Såg att det läkte i kanten vid takluckan så det var bara att skynda sig att få bort snön så det skulle sluta rinna. Bilen har ju stått i värmaren hela dagen så snön på taken smällte och rann in, men det har ju aldrig hänt förut?!
Hant gå igenom ett försäljnings scenario påväg hem, jag har en förmåga att sälja mina bilar då det börjar rackla och jag tänkte att nu åker bilen men jag ska inte sälja min pärla. BMW är ju bäst och detta hade så klart en förklaring.... Pärlan har fått stå i varm garaget ikväll och tina av och då all is var borta såg vi att takluckan var öppnad i första läget. Någon måste ha kommit åt knappen då de letat lampan i bilen så de tryckt upp takluckan. Sååå skönt att det bara var det :)

Nu blir det duschen och sängen  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0