Torsdag Innebär Lång Arbetsdag Och Sedan Träning

Mina torsdagar har börjat bli ganska inrutade exakt vad jag ska göra men jag tycker det är riktigt skönt. Har en halvtimmes sovmorgon och sen bär det av mot Älvsbyn som i vanlig ordning. Torsdagar har vi öppet till 18.00 så denna dag slutar jag 18.20 och är inte hemma i Pite förens vid sjutiden. Tur att vi har mackor till andra mellanmålet på eftermiddagen för det blir min middag tillsamans med en naturdiet smoothie. Jag bara älskar deras smoothies, de är jätte goda i smaken och perfekt om man inte har mer tid till mat en dag. Då jag anländer till min bil som står parkerad i Öjebyn så åker jag bara några futtiga hundra meter med den innan jag springer och byter om till träningskläderna och det är dags för ett pass i gymmet. Älsklingen möter upp mig på plats på Actic som Nautilus numera heter.

Händer egentligen inte så mycket roligheter denna dag men jag är nöjd ändå för vi har det trevligt tillsammans på jobbet och träningen är hälsosam.  Jag har juh faktiskt påbörjat en resa i viktnedgång och det går riktigt bra måste jag säga. Redan nu har mina kläder börjat falla av mig men än så länge är det inte någon idé att börja inhandla nya....det tar vi då jag nått mina 65 kilo som jag ska ner till :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0