Something

Nu så har vi ätit en god middag och tatt en skön dusch efter dagen ute i snön och vid elden. Soffläge med melodifestivalen på tv. Vet inte vad det blir mer ikväll, det verkar som om ingen har några planer. Men det skulle vara trevligt att göra nått och träffa nån i helgen i alla fall.

Ola Svensson inleder Melodifestivalen och jag måste medge att han är en charmig skåning men jag gillar inte den nya frillan. Den där frillan med rakat hår och långt vid luggen hade alla killar då jag gick låg/mellan stadiet och det är så gräsligt! Slarvigt stylad också, han var finare i den gamla frillan. Ta tillbaka den :)
Måns har blivit lite tam och för "proper" motför han vart tidigare. Stilig med gamelmodig frilla. Tur det är modernt men inte det allra snyggaste det heller :P
Nej nog med neggo, de är jätte duktiga :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-07 @ 14:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0