Plugget

Jag har nyss insett att jag inte ska sitta i någon skolbänk på ett bra tag. Jag har ju utbildat mig till finansiell ekonom och det får räcka nu för den biten. Har funnits funderingar att plugga in till civilekonom men nu då jag sitter och pluggar makeup, som jag tycker är svin kul, så infinner jag mig med att sucka och tycka att det är tradigt att läsa och läsa och läsa. Plugget inför proven i helgen går bra, tror jag. Det vet jag juh egentligen först efteråt men det känns som att jag kan det mesta. Ska läsa igenom allt en vända till ikväll och sen får det vara bra för idag. I morgon blir det inte så mycket plugg då jag måste packa allt som ska med i helgen. Nu är det snart dax! :D SPÄNNANDE!!

Jag ska inte plugga nått mer i en skolbänk på ett tag i alla fall men kankse att det blir frissa nån dag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0