Jag Är Så Lycklig

Jag är verkligen den lyckligaste människan på jorden just nu. Så klart så är en del det föregående inlägget men också allt annat i mitt liv. Detta är en lycklig dag =) Mamma och pappa kommer hem från utlandet idag så jag ska få pussa och krama på dem. Att vara borta från hemmet, katterna och Christian gör att man längtar hem och älskar det när man kommer hem. Min underbara sambo förgyller alla dagar och jag älskar honom så otroligt mycket!!

Nu ligger det så mycket framför mina fötter och jag har så mycket jag kan göra med så mycket att fundera över. Det jag vet är att jag ska njuta av varje dag och jobba med saker jag älskar :D
Solen skiner in genom fönstret nu och jag känner vårkänslor, tyvär så är det 24 grader kallt så jag vill inte ut på promenad. Träning ikväll istället med gubben.

Jag är så lycklig att jag bestämt mig också för att inte se ut såhär längre. Jag ska bli mindre och snyggare :D På god väg känns det som också. Det händer massor på bara en vecka och i morse skådade jag minus 1,3 kilo på en vecka :D Jag har bestämt mig och då ska det gå!!


Kommentarer
Postat av: Kicki

GRATTIIIIIS!!! Så jävla härligt!! :D Kraaaaaam

2010-02-23 @ 14:10:46
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0