Inte Riktigt Som Andra

Det läser jag om och om igen hela dagarna. Banderollen på jobbet står rakt framför min arbetsplats så jag läser texten hela tiden. Varje gång jag tittar upp fastnar ögonen på den. Lite irriterande men ändå skönt. Känns på nått sätt att jag läser om mig själv istället för om banken :P För visst är det så....Ingen är som alla andra :)

Jag saknar snö spray inför helgen. Ingen av de butiker jag besökt har kvar något och jag har besökt alla butiker jag kan tänka sig ha. Är det nån som sett eller vet vart det kan finnas?? Jag hade ju inhandlat en flaska i Umeå men den sålde jag till den behövande Revyn och nu står jag själv utan. Det var lite tråkigt faktiskt men jag hoppas att jag på nått sätt ska få tag på det innan lördagen.

Ha en fin dag i solskenet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0