I Can See The Light

Nu lyser solen. Det är svin kallt ute och just därför lyser solen. Det är alltid klart väder när det är kallt. Jag vill ha vår så man kan vara ute och njuta av solen. Men just nu tackar jag för de strålar som kommer in genom våra glasdörrar här på banken. Det lyser så fint :)
Jag vill ha sol och värme!! På måndag åker mor och far till det och jag är sååååå avis på dem. Om jag ändå hade rymts i en resväska :P

Ikväll är det hårförlängning som gäller. Ska förvandla Emmeli så hon kommer att ha lååångt svart hår fullt med lockar. Hon kommer att bli såå fin :) Skoj att träffa dem också då det var ett antal månader sedan sisst.


Kommentarer
Postat av: Kicki

Såklart vet jag ju att ni firar den 6:e :) Jag skyller på tillfällig sinnesförvirrning :P Men i fredags surrade du om att nåt var 4½ år i lördags, vad var det för nå då?

Kraam

2010-02-03 @ 11:08:42
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Kicki

Du menade säkert nästa lördag men du sa lördag imorgon för att du tyckte vi skulle festa och fira med er då :) Tror det var lite för mycket alkohol för oss båda ;)

Jag har inte lyckats få ledigt tyvärr :(

Ska kika runt om jag kan hitta nån Umemodell till dig :)

Kraaam

2010-02-03 @ 12:02:57
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0