Hemma Fru

Efter tiden som jag hade bokat på vårdcentralen idag så har jag hunnit hälsa på Tina en stund och surrat en hel del men sen bar det av hemåt och packa upp alla väskor och saker från helgen. Helt otroligt att man kan ha en proppfull handväska (BIG size), en trunk med kläder som jag ska ha på mig, en trunk med klädser till modellerna, en väska med styling tillbehör (plattång osv) och en stor kartong med klänningar, peruker och foto tillbehör. Det jag saknar nu efter att jag packat upp är en av mina nya snowboard handskar som eventuellt blivit kvar i Grönåker :(
Efter att jag packat upp allt och stökat i ordning här hemma så åkte dammsugare fram så nu har jag dammsugit hela huset inklusive lister. Har gått som en struts med skallen i backen och dammsugit listena med en liten borste. Passade på att dammtorka med samma munstycke. Har gnuggat soffan fri från allt katthår som blivit till en filt på soffan så nu skiner vårt fina hem =) Kankse att jag orkar ta fram hinken och skurmoppen lite senare ikväll.

Nu ska vi åka till banken och öppna ett bankfack och handla sedan blir det middag i Roknäs och träffa mor och far =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0