Bilderna

Laddade in bilderna från slutfotograferingen igår kväll och kollade igenom dem med älsklingen. Jag tror han tyckte om dem och att det var fina men det är lite små skavanker som ska fixas till innan jag visar dem. Har fotat i ett hårt ljus mot en ljus grå vägg och tyvärr så var det en dörr stopp på väggen som kommit med på nästan varje bild. Gör ju inget för sminkningen men det är störande för helheten i bilden så det ska bort innan jag visar bilderna. Men jag är såååå nöjd med dem. De blev verkligen bättre än vad jag föreställt mig och kunnat drömma om :D

Alla modellerna passade till just sitt tema och var jätte duktiga som modeller. Innan fotograferingen tror jag de var nervösa att stå framför kameran men när man väl står där och blir dirigerad hur man ska göra så infinner sig lugnet och allt går toppen bra :)


Kommentarer
Postat av: Tina & Theodor

Längtar efter att se bilderna =)

tack för en mysig pratstund igår..Mysigt med keliga hundar också eller hur...troja va nog kär i dig!

har precis varit ute en lååångpromenad med alla 3.jösses va dom härjar runt i snön!

kramar

2010-02-24 @ 14:08:47
URL: http://goldentheodor.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0