Åter Igen Måndag

Då var det måndag igen. Veckorna bara springer iväg. Kändes som bara någon dag sen det var måndag sisst men det är ju faktiskt en hel vecka sedan :P
Träningen ikväll blev flyttad till i mmorgon så ikväll ska jag och älsklingen ta tag i vårt hem. Jag hant å dammsuga igår men det behövs dammtorkas och skuras också. Ska försöka fixla klart i tvättstugan ikväll också så vi kan börja tvätta kläder med den nya maskinen. Avloppsslangen på maskinen var alldeles för kort för att nå till avloppet så den måste skarvas. Knasigt att man sätter en avloppsslang som inte ens är en meter lång.

Jag måste ta tag i pluggandet i veckan. Har en hel hög med anteckningar som ska renskrivas och så ska de pluggas in så det rinner som ett flytande vatten. Det är ju faktiskt nästa vecka som jag har mina prov. Jag kan inte fatta det att snart är jag helt färdig makeup artist :D
Nu har jag faktiskt två modeller fixade men jag skulle behöva två till. Ska kolla runt lite i veckan och hoppas verkligen jag hittar två eller i alla fall en till. Kan ju sminka samma person två gånger men det tar ganska mycket längre tid då...Någon som känner sig sugen på att sitta modell åt mig nästa söndag???? :D


Kommentarer
Postat av: Lea

jag har ju erbjudit mig, kanfixa en till om du vill;P

2010-02-08 @ 21:04:05
URL: http://lindkvistlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0