Alot Of Hair

Det blev mycket hår igår. Satte in 120 slingon 60 cm långt på Emmeli och det blev jätte fint. Hon har ju lockigt hår i sig själv så vi satte i samma lockiga hår som jag hade fast i svart. Klippte det inget på längden så nu har hon jätte långt fint hår. Hoppas det ska gå bra för henne att vänja sig då hon aldrig haft så långt hår tidigare :)
Det släpper rätt så mycke  hår när man sätter i det så vi hade en svart päls på vardagsrumsgolvet igår och mina Tigrar älsklar att dra runt och leka med det. Kankse att det behövs dammsugas idag för igår kväll var jag helt slut så vi sopade bara ihop det värsta :P Jag glömer alltid att ta på mig ett par inneskor då jag står och jobbar hemma och kommer så klart på det då det redan är försent, vilket är då jag har super ont i hälarna. jajja det går över under natten så nu känner jag inget längre.

Bilder kommer kankse ikväll på Emmelis nya frisyr :D


Kommentarer
Postat av: em

:D tack igeeen! De är så härligt! Lägg upp bilderna du :D

2010-02-04 @ 12:18:37
URL: http://emmeliii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0