Två Ränder På Infarten

Såklart har det fallit snö hela natten, wihoo, så det var massor med snö på infarten i morse. Det plogade snö när älsklingen öppnade dörren så vi var lite förberedda på att jag kankse skulle köra fast men jag förberedde mig. Skulle nog aldrig orka skotta hela vår infart för han då den är ganska rejäl men jagtog tag i spaden och skottade mig två fåror hela vägen från garaget och ut till vägen. Lagom bredd, precis samma som mellan hjulen på bilen. Gick galant att ta sig iväg ;) Inga problem alls!

Tack och lov var snön som luft, den var otroligt lätt så det gick snabbt att skotta. Behövde inte bli svettig innan jobbet tack och lov!:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0