The Devil

Igår var jag som en djävul. Jag var så rosenrasande arg på min ena katt. Vilken av dem?! Så klart Baghera, vem annars :P

Han har så sjukt mycket energi då han aldrig är ute pga kylan och igår så skulle han väl trottsa eller göra något sorts statement och det tog hus i helvete för mig. Jag stod vid köksbordet och slog in en julklapp och nere på golvet vid mina fötter låg min sminkväska (resväska) öppen och Baghera sätter sig i den och börjar kissa. Jag sög tag i han och bar ut han medans han kissade och sen fick han vara ute och skrika best fan han ville. Gaaaaaah förbannade kattjävel!!

Hans kattlåda var nyss rensad så det var ingen protest mot att den var för full utan bara i ren och jävlig pin tjiv från han. Han har gjort på detta sätt förr och det är för att typ få uppmärksamhet eller nått. Jävligt arg blev jag och det var bara att börja sanera. Som tur var så hade jag nästan plockat ut allt ur trollyn så det var bara en ögonskugga som blev förstörd men nu är det jobbet med att försöka sanera själva väskan. Jag har dränkt innerfodret med tvättmedel och vatten som har legat hela natten så ikväll ska jag försöka ta bort det och rengöra den klart. Hoppas hoppas att det funkar annars måste jag kassera och inhandla en ny väska :(

Resten av kvällen var Baggis gode så inställsam och kelgo som för att säga förlåt.


Kommentarer
Postat av: Catta

Förlåt Elin, men när jag läste det här så började jag att skratta =) Jag vet exakt vad det är du pratar om, min lilla har gjort precis likadant! Mer än en gång dessutom! =P

2010-12-10 @ 15:05:53
URL: http://skildrandetankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0