Önskelista Julen 2010 - Uppdateras

DISP Schampoo och Balsam stora flaskor. Finns hos salong LISMA för 399:- paketpris
(LISMA ligger på Djupviken i Piteå)



Sminkboken Making Faces av Kevyn Aucoin



Längdåknings skidor för amatörer ;)



Sex And The City 2
Ps I Love You




Clean Parfym - Shower fresh



Igloo Värmestövel. En fjäderlätt och varm stövel som jag kan ha då jag åker skoter :) Nymans fiske i Piteå säljer denna.



RevitaLash ögonfrans näring som ger mer och längre ögonfransar.



Ullmax ull-underställ. Varmt och skönt underställ för kalla vinterdagar på skoter och is.



Presentkort på alla de möjliga klädbutiker. Nu börjar det vara dags för mig att införskaffa lite nya kläder som faktiskt passar till mig. Bara ca 4 kilo kvar till mitt mål :)



Samsung Galaxy S.
Helt enkelt en dröm julklapp ;)



Jeffrey Campbell - Shaw Boot
Aaaa snyggaste stöveln någonsin!! Finns på webshop i USA http://www.revolveclothing.com



Jeffrey Campbell - Lita Platform
Ytterligare en av de snyggaste skorna. This one Im gonna have!! :)
http://www.revolveclothing.com



Sen så finns det ju såklart massor som en tjej vill ha. Allt som är inslaget i papper funkar för mig ;)
Det bästa denna jul är nog att den kommer spenderas stundvis på stugan :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Har inte så många recept, kör mest på känsla :)

Men browniesen är Leilas =)

2010-12-08 @ 21:06:40
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0