Mellandags Shopping

Idag har jag och mammsen hunnit springa lite på stan och handlat i rea vimlet. Har inte hittat så mycket på rea men nått plagg och sen har jag hittat till ord priser såklart :)
Har testat en del byxor men har bestämt mig för att vänta nått kilo till innan jag shoppar byxor. Däremot tröjor och tunikor och så kan jag handla nu så det har blivit en kofta, en oversize tröja, en jeans skjorta och ett tajt svart fodral idag.

Den självklara lunchen på stan hant vi också med men nu är det färdig sprunget och jag har bänkat mig för kvälls jobbet. Blir träning ikväll direkt efter jobbet och som att det ska bli skönt att svettas lite på bandet och springa bort lite julgodsaker :P Har lyckats ligga på plus minus noll över julen men det är nog tack vare magsjukan, annars hade det nog vart lite uppåt för det har blivit lite choklad, glass, varma hjortron och pepparkakor ;) Gott har det vart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0