Leverans Gånger 2

Idag har det dimpt ner två paket till mig som jag väntat på. Har inte behövt vänta speciellt länge alls då leveranderna har gått snabbt. Har beställt en freebra inför jul och nyårsfirande som kankse resulterar i en klänning där det inte är så snyggt med axelband från bhn. Har inte hunnit testa den ännu då posten kom precis innan jag åkte till jobbet men jag hoppas att den ska passa:)

Det andra paketet fick jag hämta ut på Kicks idag så innan jag sprang upp till jobbet hant jag förbi kicks och få min nya Mac fluidline och Studio secrets anti redness primer. Har länge velat testa dessa och äntligen fått fingrarna ur *** att beställa dem. Super smidigt att beställa från Kicks, det gick både snabbt och så fraktfritt om man hämtar det på butiken. Det är ju lika bra att hämta det på butiken som att gå på ica och hämta ut det :)
Lär bli fler beställningar gjorda därifrån framöver ;)

Nu vill jag hem och testa allt det nya ;)

  

Har testat primern på handen och den verkar vara super. Den ena handen är nu lätt rosa i tonen och den andra är betydligt mindre rosa/ingenting alls.

Fick med flera små prover från Kicks också däribland två parfymer som luktade gott. Jag gillade Dolce&Gabbana - the one :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0