Kvällen På Jobbet

Kvälls arbetande är det som gäller ikväll så jag har nyss bänkat mig vid mitt skrivbord. Har haft en hel morgon/förmiddag hemma så jag har passat poå att skriva rim till lite julklappar och färdigställa de sista julklapparna. Nu har vi bara oinslaget paketen till älsklingens farmor och mormor och morfar. Har redan ställt iordning olika påsar och satt paketen i rätt påse som vi ska ta med oss till olika adresser. Det blir till tre hushåll vi konkar med oss julklappar och förhoppningsvis konkar vi hem med några också ;)

Var hos brollo igår kväll och kollade på Tron. Det var en kass film men om man tänker sig att den kom tidigt 80-tal så var den bra gjord för att vara på den tiden :P Har eventuallt planer på att åka till Luleå på onsdag och se den nya Tron Legacy filmen. Hoppas att den är bättre än den gamla och lite spacad för vår tid :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket brukar du handla julklappar för?

2010-12-21 @ 01:28:59
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0