Iphone 4 vs Galaxy S

Nu cirkulerar det en massa funderingar och frågetecken i mitt huvud. Efter jul vill jag ha en ny mobil men vilken ska man ha?? Fördelarna med Galaxyn väger just nu lite tyngre och den störtsa fördelen som jag gillar är att telefonen fungerar som en hårddisk när man dockar den med datorn, man behöver inte köra via iTunes.

Priset är ganska likt på dem men frågan nu är hur jag ska göra med abonemang. Jag hatar att ha en telefon på månadsavbetalning men samtidigt så slipper man en stor utpost på ca 5000 kr på en gång. Nä jag håller nog fast vid mitt tidigare sätt. Köper telefonen kontant, hela summan och smällen på en gång och sedan har man en billig månadskostnad, allså bara kostnaden för självaste abonemanget vilket bli 98 kr i månaden för Telia max 25.

Har nog bestämt mig då gäller det bara att känna att man vill lägga ut den summan på en telefon :P Blir dock som en liten dator ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0