HTC Desire HD Ägare

Helt plötsligt stod jag med den nya stora och blanka telefonen i min hand. En lång lunch och betydligt mycket fattigare :P Hahaha
Älsklinge hade beställt en HD i fredags efter att vi kollat runt och tillslut bestämt oss för vilken modell vi skulle sattsa på. Jag skulle beställa min igår på lunchen med vips lustigt så hade de precis fått in två stycken telefoner och det var bara min kära sambo som stod på listan så vi fick (eller rättare sagt köpa) oss var sin :) Som två små nördiga barn var vi igår. Tar ett tag att lära sig en ny telefon och hitta alla finesser och saker man kan göra men jag är förvånad över hur lätt förståelig den är. Jag är tok nöjd med min HD!!!!

Till de som funderat på att skaffa en så är det helt klart värt den lite större skärmen. Den är inte för stor... jag klarar av att hålla den med en hand och samtidigt skriva sms och då är den inte för stor :P
Jag köpte direkt ett skal till den för att skydda baksidan där kameran sticker ut. Ganska utsatt om man inte har skyddet men med skyddet så är det ingen fara. Telefonen ligger stadigt på underlaget och nöts inte på kameralinsen. Dock är det ett chock rosa skal, vilket inte är riktigt mig men det är ju bättre att jag har rosa än älsklingen min som fick svart :P

Ja mer nörd än såhär blir man inte :P Men en nöjd nörd som har funnit rätt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0