Christmas Cards

Efter vårt lilla julmys med jobbet igår fick jag ta och sätta mig och tillverka klart mina julkort. Hade ogjort tre stycken men sedan oskrivit på nästan alla men jag blev klar tillslut så idag kan jag posta dem :)
Har bara ofixat en adress... Min kära kusin har gode nyss flyttat och jag har inte den nya adressen och inte internet heller :P
Ska i alla fall försöka ta mig ut i snöstormen på lunchen och hitta en röd postlåda osm ja kan posta mina verk i :)
Fy bubblan vad det stormar ute just nu. Vår bank i Jokkmokk ligger helt mörklagt, ingenting fungerar hos dem så vi är en liten skara som arbetar på telefonbanken just nu. Det får gå det med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0