Bio Biljetter SF

Jag och älsklingen fick oss två bio biljetter i julklapp och igår började jag ta undan alla julklappskartonegr osv och när jag kollade på bio biljetterna upptäckte jag att de är ju på SF biografer och vår biograf i Piteå är inte SF så vi måste till Lule eller Skeå för att använda dem och vid ytterligare kontroll så är de bara giltiga till den 24 januari 2011. Det är alltså inte ens en månad kvar... När ska vi hinna ta oss till en annan stad och se bio och vilken film ska vi se... Vi var ju nyss i Lule ock såg Tron och det var nog planering att få det att gå ihop. Nu ska vi alltså hinna med en till gång inom loppet av en månad. Hjälp mig, vad går det för bra filmer som båda kan se?!

Visst är det mysigt att vara bort på bio men då det är en timmes bilväg bort så blir det alltid så sent man kommer hem och så ska man oftast upp och jobba dagen efter och då är man d.ö.d. Måste redan nu se efter en helg om det ska bli av annars förfaller ju dessa biljetter bara.


Kommentarer
Postat av: HANNA

Tänkte bara kika in och önska en god fortsättning :D Allt bra med dig?

2010-12-28 @ 16:19:21
URL: http://hannas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0