Äckliga Vidriga Dröm

Jag har sovit så gott i natt i vårt kliniskt rena sovrum. Efter att ha upptäckt de äckliga små vita sakerna i Tigers mage så kände jag hur det kröp i kroppen. Man vet ju inte vart de äckligheterna kan ha hamnat så efter nio tiden igår kväll satte jag igång med sovrummet. Det blev plockat undan alla kläder, ett berg med tvätt åkte ner i källaren, dammsugaren åkte fram och jag dammsög varje millimeter och sängen. Nya sängkläder på det och en sömn som heter duga. Så underbart skönt!! Tänk om någon kunde bädda rent ens säng varje dag, då skulle man aldrig sova dåligt ;)

Men trots att jag sovit som en stock så har jag drömt och jag kommer ihåg drömmen. Helst av allt vill jag bara glömma den då den var så äcklig!! Den var så äckig att jag inte ens vill berätta den. Kan bara säga att Tigers äckliga maskar hade nått med drömmen att göra!! Bläääää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0