Varför Då?

Idag är jag ledig för att jag jobbade i söndags. Vad gör jag då idag? Jo jag städar som en tok. Varför är det jag som ska offra en ledig dag till att städa egentligen? Varför är det inte karlarna i huset som kan göra nått sånt nån gång! När de är lediga så gör de nått de tycker är roligt som att vara i garaget eller nått men kvinnan ska städa och laga mat :P

Huset såg verkligen för jävligt ut och berget med tvätt ska vi inte ens tänka på. Källaren luktar kattpiss av sänkläderna och klädserna som Baghera lyckades pissa på men snart är alla de sakerna tvättade. Sovrummet är tipptopp, dammtorkat, dammsuget och på vädring. Nu är det bara resten av huset kvar. Suck det tar aldrig slut!

Nåja jag ska inte städa hela dagen för jag har tänkt åka ut till stugan och se om det finns kvar nå blåbär på tomten och så hade jag tänkt hinna ut och springa. Ikväll blir det kankse att baka en liten kaka i form av blåbärspaj eller nått sånt :)
Mycket blåbär nu. Bra antioxidanter :) Blev en blåbärsgröt på morgonen till frukost och som den var god!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Tror det blir städning för mig efter jobbet idag också. Det behövs!! :D Och så är jag goooode sugen på att röja upp i källaren som ser ut som ett bombnedslag. Risk för att det kommer ta mer än en dag :P

Är förresten SKITNÖJD med håret nu när jag vant mig att det är lite kortare! :) Men i förrgår natt lyckades jag knocka skallen och få en bula i pannan, så Tomme har hånat mig att jag kanske borde ha klippt lugg ändå. Haha :P

Kraaaam

2010-08-18 @ 12:01:00
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0