Sängvätare

Vi fick oss en trevlig överraskning igår kväll då vi skulle gå och lägga sig. Lilla Baghera hade inte bara spytt i gästsängen (på överkastet) utan han hade även kissat i vår säng. Varför inte göra båda dera i en säng om han ska göra det i sängen?! :P
Jajja, det var bara att riva av sängkläderna och alla kläder som låg på sängen var bara att kasta i tvätten. Det låg en hel del kläder på sängen (allting från göteborg) så nu har jag det jag gör i tvättstugan. Fy bybblan vad tvätt jag helt plötsligt fick!!

Hur rengör man egentligen en bäddmadrass? Jag stod och sprutade allrengöring över fläcken och så la jag en handduk under bäddmadrassen och så en uppe på och så tryckte vi...som pressade allrengöringen genom bäddmadrassen och ut i den under handuken. Hoppas att det funkar!!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Mm om man bara hade fantasi så.. HOn är ju superduktig! :)

2010-08-16 @ 09:33:31
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0