Proactiv Solution

Idag har jag fallit. Jag har fallit för tv reklam. För något som kallas tv-shop. Hahaha nej inte så dramatiskt. Jag har länge funderat på att testa detta proactiv solution för dålig hud och nu så nappade jag. Folk jag hört har använt det har vart nöjd så jag hoppas att jag också ska blir det. Äter ju som tidigare sagt vitamin B5 för att huden ska bli bättre och jag tror faktiskt att det är på god väg. Har haft goode mycket så jag tror inte att det bara försvinner utan hjälp utan nu testar jag rengöringen Proactive och så ska jag återuppta mina regelbundna besök hon en duktig hudterapeut på Lindgatan 12 här i stan.

Håll era tummar att det ska funka för mig så jag får baby len hud nån gång i mitt liv. Vill inte bli som pappa...55 år gammal och fortfarande finnar :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0