Norrländsk Mark

Nu har vi tagit oss hem till kära Piteå från Västkusten. Vi startade klockan 11.00 igår och kom hem 00.30. Är sådär lagomt mör i kroppen efter ex antal timmar i bilen men det gick bara fint att köra hem. Hade middags pitstop på Hackegård i gävle och chaffis byte.

Har ett fullspäckat schema nu då vi har anlänt hem. Ska förutom att hinna packa upp allt, också jobba på banken, tvätta alla sminkborstar och packa smink-trollen, försöka hinna titta på alla modellbilder och planera sminkningarna till morgondagen, vara social och äta middag med familj och vänner i flera dagar, hämta hem mina kära katter (som förmodligen inte vill hem), klippa gräset. Jag har säkerligen mycket mer på schemat de närmsta dagarna men jag vill inte komma ihåg nått mer för då får jag mer panik. Tack och lov så slutar jag 16.30 idag så jag hinner ganska mycket ikväll :)

Att trycka in alla bilder från semestern i datorn kommer förmodligen inte att ske de närmsta dagarna. Jag är segast på att lägga in bilder men jag ska försöka så fort som möjligt :)
Har blivit ett par bilder tror jag och en och en annan rolig film på tösarna Unger :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0