Mams & Paps

Måste bara få skryta lite över mina söta älskade päron. De är alltid bäst och underbarast men igår så glänste de ännu mer. Vi blir så bortskämda ungar :P Det har i och för sig Crille alltid tyckt att vi har vart men nu börjar jag hålla med honom, men vi ska inte klaga för jag gillar att bli bortskämd ;)

Att ge små presenter nu och då har de alltid vart bra på men igår fick vi alla fyra ungar ett helt nytt regnställ. Tusen tusen tack mams och paps. Det var verkligen behövligt och jag tror de fick idén till det då vi alla satt i spö regnet på rallycrossen och hade sopsäckar som regnavvisning :P Kallt och blött var det men pappa som hade väldens finaste och smidigaste regnställ var bara blöt om fötterna. Det är ett diskret och snyggt regnställ som inte är sådär glansigt och äckligt i kvalitén så det var en toppen bra present :D

Ska åka till Roknäs i kväll och om vädret tillåter har vi tänkt dra med dem upp på Kallahatten som är ett berg i byn och grilla våfflor och mysa i naturen. Det är våffelgrillning där varje Tisdag och det brukar vara mycket folk och trevligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0