Back To Reality

Nu har jag fått min energi åter känns det som. Har sovit verkligen heeela helgen!! Minst 13 timmars sömn varje natt och två till tre tupplurer på dagstid. Idag har jag hunnit avverka 5 klippningar och nyss ett pass i gymet.
Helgen har verkligen vart lugn och skön och det var behövligt.

Under gårdagen och idag skulle det ha körts dragracing på Långnäs men regnet har öst ner så det har inte blivit någon körning alls :(
Igår när vi vaknade och insåg att det regnade så somnade vi om några timmar och sedan övertalade jag älsklingen att åka till Skellefteå och shoppa lite. Blev stor shopping på Elgiganten som tidigare skrivet :) Hade en heldag med Mike som följde med till Skeå och sen på kvällskvisteln blev det en tur upp till Boden för lite middag tillsammans med Dick och Jessica innan racet på Heden basen drog igång. Efter att racet var klart visade termometern på två grader varmt i Boden men tack och lov var det lite varmare i Pite då vi kom hem!! Fy fan vad hösten kom tidigt i år :(

Nu blir det lite egentid och myspys. Dusch, fotvad, ansiktsmask och nytt nagellack hade jag tänk mig. Har en ny Plaza liggande som inte blivit läst ännu :)

Mysig söndags kväll på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0