What To Wear?!

Sandra och Marcus ska snart stå inför prästen och ge varandra livslånga löften. Jag tror och hoppas att det kommet bli ett fantastiskt och roligt bröllop. Jag har bara lite huvudbry om vad jag ska ha på mig. När man hör alla de andra veta exakt vad de ska ha så får jag lite smått panik. Temat är ROSA då Sandra verkligen älskar den färgen men vi är inte överrens där :P
Jag ar svårt att passa i rosa då jag är en så varm färg annars så det måste vara rätt rosa färg för att jag ska se någorlunda normal ut. Vi behöver ju inte bära allting i rosa men något ska vara rosa. VAD? Jag måste verkligen ta en dag på stan med min älskling snart så vi kan inhandla något att ha på oss på. Älsklingen behöver nämligen en helt ny kostym då hans från studenten börjar vara väldigt tight. Han vägde ju trots allt bara kring 70 kilo :P

Har gjort ett litet kollage med massor av rosa saker. Kankse inte något jag egentligen skulle bära men gillar ändå armbandet och de jätte höga skorna :) Klänningarna är aningens too much för min del men väldigt väldigt fina. Önskar ibland att jag kunde bära upp något sådant med det skär sig och jag känner mig obekväm. Hoppas jag hittar något fint och passande att ha på deras stora dag :)

Pink Wedding
Kollage made by Me on Polyvore.com


Kommentarer
Postat av: Jonna

Oj så roligt med lite tema :) Men om du har problem just med färgen så kör nån enfärgad klänning och accecoarer i nått rosa då, det funkar ju alltid. För det är ju ingen ide att köpa en klänning som kommer få hänga sen ;) Hoppas ni hittar nått fint nu. KRAM

2010-04-16 @ 23:46:59
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: Linnea

Hehe, joo hon är feeet ;) ovant att se henne så, ha ha..men hon mår då bara bra, eller hon har börjat få rätt mkt sammandragningar så hon måste ta't lilla lugna.. men annars bra :)



men du, vad händer med farmor och farfars hus? renoveras det?

Hoppas allt är greit med dig. Kram

2010-04-17 @ 00:06:57
URL: http://meiam.blogg.se/
Postat av: Carro

Hej Elin!

Det var länge sen sist! Jag ska också på deras bröllop så vi ses då. Rosa är inte direkt min färg, men som du säger så älskar ju Sandra rosa. Jag hade först bara tänkt ha någon rosa detalj men jag hittade en jättefin rosa klänning som jag ska ha. Du kommer säkert också hitta något fint! Ha det bra. Ses den 22 maj!

Kram kram //Carro

2010-04-20 @ 19:05:52
URL: http://carro87.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0