Lunch Shopping

Har nyss haft 30 minuters lunch och jag har vart ner på stan en sväng och shoppat. Är tjejkväll här i stan ikväll så alla butiker har roliga och bra erbjudanden så som tur är har de det hela dagen, inte bara på kvällen.
Jag åker ju mot vildmarken direkt efter jobbet idag så jag hinner inte på någon tjejkväll, därför blev det lunch shopping istället.
Har handlat två stora flaskor Loreal's Vitamino color shampoo och conditioner, en Bedhead Smalltalk värmeskyddande kräm och sist men inte minst så blev det en satts färgning till håret.
Har börjat köpa Goldwell colorance i färgerna 6KR och 7KG på Hårstudion här i stan. Det är toning som man gör hemma och jag blandar dessa två för att få till den färg jag älskar. Det shampoo som jag haft senaste tiden har verkligen ätit upp färgen i håret så nu ser jag för hemsk ut på huvudet. det är JÄTTE urtvättat fast det bara är tvättat 4-5 gånger sen jag färgade det. Tråkigt men nu blir det annat shampoo som ska vårda färgen.

              


                           


Igår kväll satt jag och skulle skicka iväg en beställning på EyesLipsFace men det ville inte funka för mig. Deras hemsida strulade så nedersta sidag där fortsätt knappen fanns var borta. Det fanns alltså ingen knapp att gå till kassan för att betala men inatt har jag grubblat på hur jag skulle lösa det och i morse lyckades jag. Så nu har jag en order på väg till mig från dem. Älskar deras produkter och priserna framför allt. En mineral ögonskugga går på 31 kr, läppglans på 18 kr...helt sjuk faktiskt men det är ju från England. Sverige skulle aldrig kunna hålla dessa priser tyvär.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0