Happy Happy Birthday Beautiful Tuss

Idag är det den 18 April och det innebär att det är Paulinas födelsedag. Jag önskar min underbara vän en helt fantastisk dag och kväll!! Vi ses snart Tussen :D



Söndags mys hela dagen idag. Började morognen med frukost i sängen och en massa mys. Har haft underbara svärmor och William på besök idag. De kunde inte komma på tisdag då jag egentligen fyller år så de kom för att fira mig idag och det har vart trevligt. En massa surr och toppen fina presenter. Fick det jag hade önskat mig, ett par löparbyxor, och så fick jag en prenumeration på Plaza 10 nummer :D Tusen tusen tack. Det bästa av allt var kortet som Anneli hade skrivit så här har vi suttit och gråtit men skrattat och gråtit av lycka. Så fina ord. Tack! Jag älskar verkligen er med!!



Har hunnit ut på en sväng med mina nya inlines som jag fått av älsklingen. Fick ett par K2 för distansåkning så ingen gladare än jag. De gick galant men jag hade en djävulsk motvind så älsklingen fick plocka upp mig på Annelund efter att jag rundat stan. Var helt slut :P
Jag har fått så fina presenter och jag har inte ens fyllt år ännu :D

Nu Wipeout mys :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0