Grillarnas Dag

Det verkar som att vartannat hushåll ska sätta fart på grillarna idag. Det luktar tändvätska utomhus och solen gassar varm och skön. Faktiskt en fin dag att grilla på men så blev inte fallet för oss. Var ju planerat att vi skulle grilla idag och bjuda Anneli och Nicklas på middag men då i morse så meddelade dem att Anneli blivit sjuk så vi får ta de planerna en annan dag :) Vi spar på grillpremiären någon dag.
Altanen är snart helt avtinad så det kanse blir att ta fram utemöblerna och fixa iordning där i veckan så sen blir det att grilla massor :)

Nu har vi nyss ätit en hemmagjord pizza så degen jäser i magen. Ska hoppa i duschen och sen bär det av till Brollo för lite groggande för vissa ikväll. Jag håller mig nykter och kör bilen :)

Vad ska alla andra göra denna lördag kväll?

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag jobbar på Gata & Trafik i Luleå som trafikingenjör. Jag trivs himla bra och längtar inte alls tillbaka till skolan, det är skönt att det dröjer fram till hösten...

Köpte du nå igår eller? Kram

2010-04-24 @ 20:36:51
URL: http://carro87.blogspot.com/
Postat av: Jonna

Tackar, mm hon är allt snygg ;) Och inte kom hon en dag för tidigt! :D Får gratulera dig i efterskott också. KRAM

2010-04-25 @ 19:17:49
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0