Full Rulle I Kväll

Har under dagen kommit underfun med att jag har fullt upp ikväll. Slutar först jobbet om 30 minuter och då ska jag hem för att äta lite mat som älsklingen förhopningsvis har kokat ihop. Har planerat träning ikväll då det var i måndag jag senast var iväg (varannan dag har jag som mål). Ska hinna handla lite mat, godsaker och tillbehör för helgen, packa allting som ska med (såsom kläder, hjälmar osv), åka till Roknäs och hämta släpet och skotern. Vi åker nämligen iväg i morgon direkt efter jobbet så det är att se till att ha allt fixat ikväll så blir det inte så sent i morgon. Ska ju hinna elda upp nån värme i stugan innan det är sovdags på kvällen.
Jobbar till 16.30 i morgon och förhoppningen är att vara påväg senast 17.30. Tror vi ska klara det =)

Ska bli så mysigt att vara i vildmarken i helgen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0