Födelsedagsfirande

Idag fyller min moster år. Grattis grattis grattis :)
Har vart på fika och träffat en del av släkten. Passade på att mysa en del med kusinbarnet Fannie. Hon har blitt så stor at hon går skolan numera så när man får ha henne ihopkrupen i famnen så njuter man. Även där en underbar söt varelse :D Jesper han fick världens sockerrus efter all marängswisch så han speedade runt i hela huset och fick en utmaning att springa 20 varv och hoppa från en stol 20 gånger. Kan säga att de sista vändorna gick sakta och han somnade nog gott i bilen påväg hem :)

Har fått en titt på Lille Elliot i webcam ikväll. Alltså Jonas och Annicas lilla son som kom i veckan. Han har pappas ögon och hudfärg, ingen tvekan. Fabienne är stolt storasyster :)



Har vart och jobbat två timmar idag. Direkt in i hetluften men det gick bra. Tog ett tag innan jag kom ihåg hur man kopplade externa samtal men tillslut lyckades jag. Hade inget att fråga då jag hoppade in för att täcka upp då de andra hade ett möte så där satt jag ny(gammal) och lärde mig allting på nytt :)
I morn jobbar jag hela dagen så det ska bli skönt och roligt att komma igång på riktigt. Har en hel del saker som jag måste printa ut eller kopiera så jag har det framför mig...idag sprang jag runt till andras skrivbord och letade telefonnummer, öppettider osv. Tar lite mycket tid att springa runt :P



Snälla kusin Louise har vart på IKEA idag så hon köpte en lampa till vårt köksfönster. En likadan lampa som den som gick sönder då vi hade insidenten med lågenergi lampan. Nu har vi två likadana i köksfönstrena igen...fast en liten miss blev det.... Lampfoten på den gamla är i matt silver och den nya i blank silver. Personligen gillade jag den blanka bättre (alltså den nya) men lustigt av IKEA att uppdatera så det finns bara blanka nu, inga matta. Jajja det syns inte så mycket, bara foten som blänker lite mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0