Veckan Lider Mot Sitt Slut

Det är redan torsdag i morn!
Vad händer?


Veckorna springer iväg och jag får lite panik. Jag vet ju inte än hur min höst kommer att se ut. Har i alla fall fått iväg alla papper nu så nu är det bara att vänta. Inget mer jag kan påverka utan bara att vänta på andras beslut.

Har städat en till dag. Denna hos mamma då vi gjorde ett sammarbete. Har gått bra. Klirrade bara en vas och en ljuslyckta :P Nu har jag fått pallkragar av pappa också så nu finns det en kompost på gården. Har ju blivit duktig och sorterar och komposterar mycket nu. Har inte brytt mig och gjort nått av det innan utan kastat allt i brännbart och så struntat i resten. Allt brinner vid en viss temperatur men miljön kan ju ta skada och nu är inte soptunnan full efter halva perioden :P

Jag tog just bort en larv från armstödet på soffan. Igår plockade jag upp en snigel från golvet. jag tror att nån av mina katter har varit i lite högt gräs eller nått. Gillar det inte!!!
Går igenom Tigers päls nu för att se så det inte finns fler äckliga djur innan han kraschar på min/sin kudde i sängen. Baggis blev utslängd då han aldrig var tyst. Ibland är han billig :P

Måste komma igång med träningen igen för nu är min förkylning borta. Hade  tänkt träna i morse men jag somnade om då jag stängt av väckar klockan och vaknade strax före nio. Då var det bara att stoppa lite mat i magen och åka till Roknäs för städar dagen. Ska försöka med ett nytt tappert försök i morgon bitti. Tar cykeln om det inte regnar. Hoppas at det inte regnar för det är skönt att cykla =)

Nu sängen, inga fler djur i pälsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0