Nu Blev Jag Ensammen

Alla åker bort eller hem eller utomlands. Jag är helt ensammen i denna staad i helgen känns det som så jag kankse tar mitt pick och pack och åker ut i skogen, bor i en jakt koja och bara njuter av tystheten (blir bortskämd av mammsen). Verkligen alla är i sthlm denna helg men inte jag. Tina flyttade hem till Göteborg i går, Catta kankse ska åka hem redan i helgen, Patricia är i Spanien, Crille i sthlm, Paulina och Filip i sthlm, Louise i sthlm. Elin Nilsson sitter vid köksbordet i Piteå.
Hahahha
Nej det ska ändå bli en lugn och skön helg. Måste ladda upp inför en vecka på ett nytt jobb och sedan nästan inga lediga helger då jag kommer att vara i Umeå och plugga distans.
Jag har bestämt mig nu. Jag ska också gå utbildningen!! Ska betala den idag =) AAAAA 40 000 kr fattigare men en dröm rikare =D

I mina öron ljuder Coldplay just nu och jag drömmer tillbaka till en underbar vecka i sthlm med Misa. Om man ändå kunde stanna tiden eller backa tillbaka den ibland!

Nu ska jag lyfta luren och ringa arbetsförmedlingen. Meddela dem att jag inte är under deras tvång, att jag fått jobb och utan deras hjälp =) Sköna känsla!

Tack för alla snälla komentarer! Men lämna gärna en länk så jag kan hitta till er och vet vem det är som grattar mig. =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det gör du rätt i! och jag förstår!

Men däri mot kommer en designer till mig göra en snarlik likadann.. men på lördag " förhoppningsvis" så kommer du ha möjlighet att se, om du är intresserad givetvis!

tack ändå

PW.RR

2009-09-24 @ 11:52:56
URL: http://pwrr.blogg.se/
Postat av: Nina

Grattis Elin till de nya jobbet:)

2009-09-24 @ 11:57:04
URL: http://nina88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0