Fullt Upp

Jag har verkligen haft fullt upp de senaste dagarna. Inte en stund av ro känns det som men jag klagar inte. Därför lite dålig uppdatering här i bloggen.
I morgon ska jag åka till lvsbyn för en intervju på banken. Fick ett samtal från dem i Torsdags så jag hoppas att jag ska få tjänsten som de har till mig =) Tar med mig Catta och Tina så jag har sällskap i bilen.

Fredagen var en tung dag men vi gick igenom den och nu känns det så skönt. Jag sov tre timmar i sträck när vi kom hem och min underbara katt Tiger är alltid så söt då jag inte mår så bra. Han känner verkligen av om jag är agr, ledsen eller orolig. Han la sig på mig direkt jag la mig i soffan och han lämnade inte min arm eller rygg förens jag steg upp igen. Varje gång jag satte mig så kom han och skulle mysa. Det är hans sätt att trösta mig och han är ju bara för söt =)

Har haft mycket oppfostring med min andra katt Baghera som tror att han kan få som han vill bara han jamar tillräckligt mycket. Klockan fem på morgonen har han stårr vid dörren och velat bli utsläppt och jamat i timmar om han så behövt. Han ska fan inte tro att han kan gå ut vilken tid som helst. Han han valt att sova inne så får han gå ut då vi stiger upp. Jag ska inte behöva stiga upp klockan fyra eller fem varje morgon för att släppa ut han. Har inte gett mig utan tryckt han i golvet och sedan lagt mig igen. Proppat öronen med en kudde och hörnet på täcket för att inte höra hans mjau och tillslut har han gett sig men n så är det jobb. Ibland är han verkligen billig men jag hoppas att han ska bli bättre ju äldre han blir.

I helgen har vänner skövlats och många människor blivit förbannade. Ikväll har vart droppen!! Man kan inte beté sig så svinigt mot en människa utan att måsta stå för konsekvenserna. Tro att allting bara ordnar sig om man säger att man ljugit och sen är det bra. Nu hoppas jag att det är över och att människan förhoppningsvis har lite vett i skallen att fatta hur dåligt andra människor mår pga honom!!

Nej nu blir det sängen så jag är pigg och vaken på intervjun i morn bitti =) Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0