Första Gången För Allt

Söndag idag och en rejäl sovmorgon. Steg inte upp förens 10.23 för att vara exakt. Hade ställt klockan på 08.00 för jag tänkte åka och simma men sängen var alldeles för skön och nu är det sista sovmorgonen på hela hösten så då måste man ju ta vara på den =)

Har tänkt att höst gräva i min garderob idag så jag hittar nå kläder nu då jag ska börja jobba. Får se när det blir av för jag ska följa min mamma och mormor på bilbingo idag. Har aldrig gjort det förr så det kan bli skoj =) Hoppas på storvinsten som är 75 000 idag. (min mamma har ju speltur och alla delar lika i bilen)

Mina armar är fortfarande möra efter fredagens arbete. De skakar i vissa lägen och ömmar i alla muskler. Att klippa häcken var nog det som tog på mest då man ska hålla armarna högt över huvudet och samtidigt orka trycka och köra maskinen. Ganska stolt över mig själv att jag inte gav upp för jag brukar göra det men jag bet ihop och fixade allt =)

Var i Luleå hos Anneli igår. Vi käkade tacos i vanlig ordning och sedan 1.038 kg godis. Godiset var inhandlat men våra magar sa stopp så det blev rätt mycket över.  Så skoj att ses igen och nu får det fasen inte dröja lika länge till nästa gång. Saknade den tredje parten, Sofia, men vi ses ju snart igen och då är hon med =)

 

Jag börjar jobbet i morn!! =D


Kommentarer
Postat av: Nina

Bilbingo är kul elin:)

2009-09-27 @ 11:43:34
URL: http://nina88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0